El teu camí comença
aquí. Fes de l’esport i la salut
el teu futur.

Un entorn extraordinari
per desenvolupar tot el teu
potencial.

Aprèn amb un
mètode on tu
ets el centre.

Coneix Vitae

Els nostres programes acadèmics multidimensionals alliberen els estudiants dels límits convencionals, permetent aprendre profundament des de moltes perspectives. Podeu explorar cursos a través de les nostres disciplines i submergir-vos en múltiples àrees d’aprenentatge relacionades amb les àrees d’interès. Els beneficis de la llibertat acadèmica són enormes.

La nostra oferta
formativa

El Método Vitae es pot resumir en:

Learn by doing aplicat a l’esport i la salut, avaluant les dinàmiques científicament per perfeccionar-les.”

Els nostres centres

Admissió

A Vitae, volem que el teu camí cap a l’educació sigui tan inspirador com el teu aprenentatge. El nostre procés d’admissió està dissenyat per ser accessible, transparent i adaptat a les teves necessitats individuals

Inspirar el canvi social a través de l’educació, fomentant el lideratge, l’ètica i l’excel·lència.

Des del primer dia, l’alumne se submergeix en un entorn educatiu únic que va més enllà de les classes tradicionals.

Vitae en xifres

estudiants/curs

total de titulats a Vitae

estudis a l’oferta
formativa

docents

convenis de pràctiques
cada curs

entitats de Formació en
centres de treball

Casos d'èxit

Creiem en el poder de les experiències personals per aprendre i també per comunicar. Per això dediquem un espai a compartir històries inspiradores de persones que han passat per les nostres aules i han portat tot el que han après a l’escola a la seva trajectòria professional, esportiva i de vida.

FORMA'T

Estàs llest per fer el següent pas cap a la teva futura carrera?